0754 308 781 [email protected]
Depozit, 10 Moduri De A îmbunătăți Eficiența și De A Reduce Costurile

Depozit, 10 moduri de a îmbunătăți eficiența și de a reduce costurile

Depozit, 10 moduri de a îmbunătăți eficiența și de a reduce costurile. Depozitul dvs. este inima companiei și trebuie să funcționeze corect.

Vă poate crește profitul, reduce costurile globale și menține clienții fericiți. Însă, pentru a realiza acest deziderat trebuie să stabiliți o strategie spre a crește productivitatea depozitului reducând costurile.

Concurența cu alt depozit nu înseamnă irosirea de resurse

E ușor să cazi în capcana de a cheltui mulți bani pe lucruri de care afacerea ta nu are nevoie în ideea de a ține pasul cu concurența. Operațiunile de depozitare ineficiente pot contribui cu ușurință la neplăceri și timpi lungi de așteptare.

Sunt printre cele mai des întâlnite motive pentru care clienții nu mai cumpără de la dvs.

În plus, operațiunile ineficiente pot duce și la risipa de muncă. Cercetările au arătat că, într-un depozit din SUA, mișcarea irosită poate duce la pierderea a 6,9 săptămâni pe an.

Cât de bine ar funcționa depozitul dvs. dacă ați avea aproape 7 săptămâni suplimentare?

Vă întrebați cum să reduceți costurile depozitului? Există multe lucruri pe care le puteți face pentru a vă îmbunătăți eficiența, a cheltui mai puțin și a face mai multe. Articolul de blog vine în întâmpinarea nevoilor dvs.!

1. Optimizați stocarea în depozit

În zilele noastre, tot mai mulți consumatori fac cumpărături online. Situația implică o cerere mai mare de aprovizionare și o nevoie crescută de extindere a spațiului de stocare și depozitare.

Mai mult, un studiu realizat în 2018 a arătat că există un număr crescut de clienți care solicită produse personalizate pentru a se potrivi nevoilor lor.

Un număr mai mare de variante de produse înseamnă că se adaugă mai mult inventar în depozit. Asta ar putea însemna, în cele din urmă, că veți avea nevoie de și mai mult spațiu de stocare.

Cu toate acestea, nu e întotdeauna ușor să vă extindeți. Deci, în loc să măriți amprenta depozitului dvs., încercați să folosiți mai bine spațiul pe verticală.

Culoarele pot fi o modalitate excelentă de a face navigarea mai ușoară pentru angajați și utilaje. Cu cât un produs poate fi observat mai repede în depozit, cu atât mai repede va fi încărcat.

Pentru ca acest lucru să funcționeze cât mai bine, învățați dimensiunile diferitelor mașini și stivuitoare care sunt, de obicei, utilizate pentru fiecare tip de produs.

Organizați inventarul după dimensiunea de culoar necesară ca utilajul să ajungă la produse. Inspectați spațiul și, dacă este posibil, reduceți lățimea culoarelor.

Stocarea pe rafturi înalte este cel mai bun mod de a vă optimiza spațiul. Rafturile înguste și înalte sunt tipul cel mai des utilizat. Pot fi o soluție excelentă la creșterea suprafeței pentru paleți.

Indiferent de opțiunea pe care o alegeți, nu uitați de siguranță. Utilizați sistemele de rafturi adecvate pentru tipul de inventar pe care îl aveți.

2. Inspectați liniile și rutele

Alegerea comenzilor și aducerea lor la stațiile de ambalare poate dura mult timp în depozit. Angajații pot ajunge să parcurgă sute de kilometri. Situația duce la timpi mai lungi de îndeplinire a comenzilor.

Când cheltuiți atât de mulți bani pentru personal ar trebui să optimizați munca lor.

Una din cele mai bune modalități de a reduce costurile este de a optimiza rutele și benzile depozitului. În acest mod puteți facilita deplasarea mai rapidă a angajaților.

Viteza de preluare și ambalare a comenzilor va depinde de locația fiecărui produs. Din acest motiv este mai bine să stocați articole mai aproape de obiectivul lor final.

Verificați statisticile din depozit pentru a vă face o idee despre articolele cumpărate cel mai frecvent. În plus, vedeți ce produse se vând în mod obișnuit împreună.

Organizați-le și mutați-le în rafturile cele mai apropiate de stațiile de ambalare.

Pe măsură ce creșteți, puteți încorpora tehnici avansate de preluare, precum și un sistem de gestionare pentru a analiza și optimiza rutele.

Puteți face chiar din fiecare culoar un traseu cu sens unic.

Anumite instrumente analitice vă pot ajuta să livrați mai eficient comenzile. Arată angajaților cel mai bun traseu prin depozit pentru comenzi și îi ajută să înțeleagă cum se deplasează alți colegi.

Acest lucru poate fi de mare ajutor pentru afacerea dvs. Se poate reduce în mod semnificativ timpul petrecut inutil prin depozit.

3. Îmbrățișați eficiența energetică prin lumini LED în depozit

La fel ca în majoritatea clădirilor industriale mari operațiunile de depozitare necesită energie. Spațiul nu este iluminat corespunzător? Situația poate avea un impact asupra performanței din depozit și pot exista riscuri de siguranță.

Indiferent de funcția principală a zonei, fie că e vorba de preluare, ambalare, depozitare sau expediere, iluminarea adecvată poate îmbunătăți vizibilitatea lucrătorilor și precizia muncii.

Iluminarea eficientă poate să minimizeze costurile de operare și să afecteze pozitiv rezultatele. Există diverse lucruri pe care le puteți face pentru a reduce consumul de energie din depozit.

În acest fel puteți economisi la factura de energie electrică.

Multe companii din întreaga lume au încă instalate în depozitele lor lumini cu halogen. Aceste lămpi au devenit populare datorită luminii lor de înaltă calitate. Cu toate acestea, au și dezavantajele lor.

Au nevoie de mai mult timp pentru a se încălzi, ceea ce înseamnă că nu pot fi pornite și oprite după cum este necesar. În majoritatea cazurilor sunt lăsate să funcționeze pentru perioade lungi de timp.

Trebuie să ținem cont că depozitele folosesc un număr mare de lumini pentru operațiunile lor. Situația poate afecta în mod semnificativ factura la energie electrică a companiei.

Soluția perfectă pentru rezolvarea acestor probleme

Avem o soluție simplă, dar foarte puternică, pentru a reduce consumul de energie într-un depozit. Este vorba despre instalarea corpurilor de iluminat LED.

Iluminare LED e cea mai eficientă soluție energetică de pe piață datorită caracteristicilor lor excelente. Luminile LED pot fi aprinse și oprite instantaneu în funcție de nevoile dvs., ajutându-vă să economisiți bani la facturile de energie electrică.

În combinație cu LED-uri e logic să instalați și senzori de prezență. În acest mod se emite lumină doar atunci când este nevoie.

Senzorii de prezență se activează și se opresc automat atunci când detectează mișcarea. Alți senzori de prezență trebuie activați manual, însă se opresc automat dacă nu au detectat mișcare după un timp.

Există multă mișcare în depozite, cu oameni ce intră și ies tot timpul? Senzorii reprezintă o modalitate eficientă de a controla costurile de iluminare.

Nu vă lăsați dezarmați de eventualele costuri inițiale

Evident, există diverse costuri inițiale la instalarea LED-urilor. Cu toate acestea, iluminarea eficientă a depozitului va ajuta afacerea să economisească bani pe termen lung.

Atât pentru costurile de înlocuire a corpurilor de iluminat, cât și pentru cele de energie. Luminile LED au o durată de viață mult mai lungă în comparație cu cele pe halogen.

Un bec LED are o durată de viață a multor becuri cu halogen la un loc. Înseamnă că veți economisi și costurile de întreținere prin trecerea la LED-uri.

Vă gândiți să actualizați becurile actuale cu unele pe tehnologie LED? Docurile de încărcare, parcările și indicatoarele de ieșire sunt zone excelente de început.

Asigurați-vă că revizuiți și inspectați în mod regulat sistemul de iluminat.

Nevoile și cerințele depozitului se pot schimba, din când în când. Cu atât mai mult în această eră, când cumpărăturile online și livrările la domiciliu au devenit noul normal.

Eficiența și siguranța depozitelor merg mână în mână. Instalarea sistemului de iluminare al depozitelor este o modalitate excelentă de a face îmbunătățiri semnificative.

4. Îmbunătățiți etanșeitatea din depozit

În clădirile industriale mari, deschiderea și închiderea constantă a ușilor duce la pierderea de căldură. Din acest motiv, îmbunătățirea etanșeității în depozit și utilizarea eficientă a ieșirilor și a intrărilor este o modalitate excelentă de a reduce costurile cu energia.

Pentru ca depozitul să fie mai eficient din punct de vedere energetic, accentul principal ar trebui să fie pe docurile depozitului. Când sosesc camioane și vehicule și părăsesc clădirea cu marfă, docurile sunt de obicei lăsate deschise.

Când vine vorba de locații pentru camioane, acordați atenție zonelor de andocare. Zona restrânsă vă asigură că autovehiculele etanșează și minimizează infiltrarea aerului din exterior.

Puteți instala, de asemenea, adăposturi sau garnituri de andocare.

Instalarea ușilor automate cu senzori e o modalitate excelentă de a împiedica ușile de livrare să rămână deschise mai mult decât este necesar. Pe lângă reducerea cantității de aer cald/rece ce poate scăpa din depozit, ușile automate sunt și mai eficiente pentru angajați.

Operațiunile din depozit necesită deschiderea ușii pentru o mare parte a zilei? Cel mai inteligent lucru de făcut este să instalați perdele de aer.

Soluția practică poate împiedica mișcarea aerului cald/rece dintr-o zonă în alta.

5. Întrețineți-vă mașinile și utilizați-le cu înțelepciune

Echipamentul pe care îl utilizați în depozit poate costa o avere. A întârzia mult efectuarea controalelor regulate și a întreținerii lor poate duce la costuri inutile și probleme de eficiență.

Din acest motiv, este extrem de important să vă inspectați constant mașinile. Astfel, vă asigurați că vor funcționa conform așteptărilor și că nu vor provoca întreruperi.

Pe lângă reducerea timpilor de nefuncționare, întreținerea regulată a echipamentului poate reduce și riscul de rănire al angajaților. Personalul dvs. este cel mai valoros și de neînlocuit atu.

Produsele finale pot fi reordonate sau reparate, clienții pot aștepta dacă este necesar, dar sănătatea și bunăstarea angajaților ar trebui să fie pe primul loc.

Dacă puteți preveni chiar și un singur accident în depozit, acel efort merită.

Există și alte modalități prin care puteți economisi bani fără a vă reduce standardele. De exemplu, dacă este posibil, puteți utiliza fiecare echipament pentru a efectua mai mult decât o singură sarcină.

De asemenea, puteți lua în considerare închirierea de echipamente pe care le utilizați ocazional. Poate fi o soluție mai rentabilă decât mașinile ce stau în repaus pentru perioade lungi de timp.

Luați în considerare și costurile de leasing față de cumpărarea unor utilaje.

6. Actualizați tehnologia mobilă din depozit

Creșterea eficienței operaționale necesită tehnologie adecvată pentru job. Îmbunătățirea vitezei și a preciziei comenzilor în cele mai multe cazuri e strâns legată de modul în care sunt livrate și verificate comenzile.

Tehnologia mobilă oferă un mod convenabil de actualizare și verificare a comenzilor când angajații dvs. le aleg și le împachetează. E una din cele mai inteligente investiții pe care le puteți face pentru afacere.

Pe lângă scanerele de coduri, echipa poate utiliza tablete și smartphone-uri cu software pentru a primi comenzi și pentru a determina cele mai bune rute de preluare.

Cu ajutorul conexiunii WiFi, angajații pot fi oriunde în depozit și pot primi totuși comanda.

În zilele noastre, majoritatea acestor piese de tehnologie de depozitare mobilă au design ergonomic. În afară de a preveni angajații de accidentări, pot îndeplini și diverse funcții.

Piesele pot fi echipate cu scanere RFID, camere și ecrane tactile.

Îmbunătățirea tehnologiei din depozit reduce procentul de erori de preluare cu 67% în comparație cu metodele manuale. Acest lucru poate duce la economii enorme de costuri.

Există multe modalități prin care tehnologia funcționează pentru dvs. Dacă nu aveți un sistem special de gestionare este timpul să îl implementați.

7. Inspectați ambalajul produsului

Companiile consideră ambalarea ca un cost necesar ce trebuie îndeplinit. La urma urmei, ambalajul produsului poate spune multe despre compania dvs.

În afară de protejarea produselor, acesta poate transporta și marca dvs. Este, de obicei, primul lucru pe care îl văd clienții atunci când primesc comanda.

Cu toate acestea, în multe depozite apar o mulțime de deșeuri pentru îndeplinirea comenzilor. Atunci când vând diferite tipuri de produse, echipele trebuie să pregătească produsele pentru transport.

Pentru a reduce costurile, inspectați-vă operațiunile de ambalare. Vedeți dacă există vreo modalitate de a minimiza numărul de cutii, dimensiunile lor și diverse alte materiale utilizate la ambalare.

Verificați de două ori la furnizori pentru a vedea dacă există șanse de a avea un proces mai ecologic.

În timpul revizuirii s-ar putea să vă dați seama că angajații folosesc prea mult material, mărind costurile de manipulare și transport.

În mod similar, trebuie să vă asigurați că angajații nu utilizează materiale necorespunzătoare sau prea puțin din cele necesare. Acest lucru poate duce la deteriorarea produsului și la returnarea lui.

8. Oferiți clienților mai multe opțiuni de preluare și livrare

Puteți reduce semnificativ costurile depozitului și transfera povara stocurilor mutând produsele pe care le oferiți către comercianții cu amănuntul.

Unele dintre cele mai mari companii din lumea comerțului cu amănuntul au mutat inventarul către punctele de vânzare.

Afacerea dvs. are locații de vânzare cu amănuntul în care puteți parcurge procesul? Lăsați clienții să opteze pentru ridicare personală și să vă elibereze de obligația de a livra dvs. bunurile.

9. Standardizați fluxurile de lucru

Un produs ajunge în depozit la un moment dat și pleacă la alt moment. Fiecare activitate implicată în mutarea acelui produs trebuie să aibă un flux de lucru prestabilit.

Fără un anumit set de reguli și un flux de lucru prestabilit, angajații vor lucra într-un mod care este fie cel mai confortabil, fie cel mai eficient pentru ei. Însă cea mai bună metodă de lucru pentru un angajat nu poate fi cea mai profitabilă pentru companie.

Cu fluxuri de lucru automatizate fiecare angajat lucrează conform acelorași standarde. Mai mult, puteți monitoriza performanța fiecărui angajat în raport cu criteriile de referință stabilite.

În cazul în care apar probleme care pot afecta costurile operaționale, o revizuire rapidă poate dezvălui blocajul fluxului de lucru. Dacă este o problemă cu performanța, echipa de conducere poate vorbi cu angajatul pentru a restabili fluxul.

Nu uitați că angajații sunt inima companiei și a fluxului de lucru. Cu oamenii potriviți și fluxul de lucru potrivit puteți reduce cu ușurință costurile și vă puteți face depozitul mai eficient.

Angajații dvs. sunt forța motrice a depozitului. Ar trebui să vă adresați întotdeauna lor când doriți să optimizați eficiența.

Permiteți echipei să vă arate cum consideră că fiecare sarcină poate fi îmbunătățită.

10. Antrenează-ți corect echipa

Nicio modificare de mai sus nu va reduce costurile dacă angajații nu sunt pregătiți să le accepte. Sau dacă nu au un plan de management pentru a se obișnui cu noile principii de lucru.

Când încercați să îmbunătățiți eficiența depozitului faceți tot posibilul pentru a planifica și comunica. Atât înainte, cât și în timpul și după schimbarea operațiunilor.

Informează-ți echipa la ce ar trebui să se aștepte. Pregătește-i pentru orice mașină nouă. Arată-le cum se schimbă lucrurile și cum le va îmbunătăți performanța.

După o anumită perioadă revizuiți-vă strategia și noile obiceiuri și principii de lucru pentru a vă asigura că respectă noile politici. Dacă personalul are întrebări faceți tot posibilul pentru a răspunde cât mai clar și concis cu putință.

Profitul depinde de oamenii care lucrează în depozitul dvs.

Folosesc noile echipamente și noile sisteme, fac tot posibilul să urmeze noi practici și pot avea ideea potrivită pentru a îmbunătăți operațiunile din depozit.

Tratați-i corect și oferiți-le întotdeauna ajutorul și instruirea de care au nevoie. La urma urmei, cele mai bune și mai eficiente echipe sunt cele care sunt mulțumite de slujba lor.

Concluzie

Fiecare recomandare discutată mai sus vă poate ajuta să îmbunătățiți eficiența depozitului. Efectuarea unui audit al operațiunilor dvs. de afaceri vă poate ajuta să descoperiți blocajele.

Detectați oportunitățile de reducere ale costurilor din depozit.

Pe măsură ce implementați unele măsuri noi și costurile scad, puteți utiliza aceste economii pentru a finanța opțiunile mai scumpe. Fiecare modificare duce la descoperirea altor modalități de reducere a costurilor în alte domenii.

La sfârșitul zilei, fiecare depozit e diferit. Unele idei și sugestii ar putea să nu funcționeze pentru toți. Cu toate acestea, fiecare măsură pe care o luați poate duce la câștiguri potențiale pe termen lung.

This Post Has 0 Comments

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top